Honda CR V Touring AWD (2017) a dynamika jazdy

Honda CR V Touring AWD

Honda CR V Touring AWD to propozycja marki na podniesienie poprzeczki w zakresie dynamiki jazdy. Honda CR V Touring AWD jest piątą generację CR-V wprowadzoną na rynek, która oferuje znacznie więcej niż poprzednik.

Zanim zdecydujesz się na zainwestowanie w Hondę CR V Touring AWD, lepiej sprawdzić, co na jego temat mówią eksperci. Chris Walton i Kim Reynolds przetestowali go w Auto Club Speedway, w mieście Fontana (Kalifornia). Podczas testu dynamika jazdy była prawidłowa w trybie Drive oraz Sport. W trybie Low auto funkcjonowało nieco gorzej.

Honda CR V Touring AWD

Nie zanotowano problemów z nadmiernym przegrzewaniem się silnika. Nowa odsłona Hondy CR V charakteryzuje się jednak lepszą stabilnością. W porównaniu z poprzednią generacją przyspieszenie do 100 km/h poprawiło się – czas potrzebny do osiągnięcia prędkości od 0 o 100 km/h skrócił się o 1.2 sekundy.

Honda CR V Touring AWD

Kiedy Hondę CR V Touring AWD poddano testowi hamowania, zaobserwowano, że auto mimo poślizgu zachowało dobrą stabilność na drodze. Pojawił się niepokojący dźwięk dobiegający z opon trących o chodnik. ABS  działały skutecznie zapewniając komfort jazdy. Z prędkości 100 km/h droga  hamowania wynosiła około 34 – 35 metrów. Dystans wzrósł o dodatkowe 1,8 metra od pierwszej do czwartej próby hamowania.

CR-V 2015

Dynamikę Hondy CR V Touring AWD oceniono na całkiem dobrą. Kluczem jest utrzymanie stabilności poprzez „uspokojenie” układu kierowania. Trzeba zdejmując stopę z gazu spokojnie trzymać kierownicę pod odpowiednim kątem. Dopiero kiedy tor jazdy będzie stabilny i prosty, można przyśpieszyć.