Site icon MOTOton.pl

Audi TT S line competition – sportowy sznyt

Audi TT  Coupé S line competition

Nowy model Audi TT S line competition – to ukoronowanie sportowego charakteru Audi TT Coupé i TT Roadster. Model edycji specjalnej charakteryzuje się wieloma niepowtarzalnymi detalami – od ruchomego spojlera tylnego, aż do Audi virtual cockpit ze sportowym ekranem. Audi TT S line competition dostępne będzie z końcem roku 2016.

Audi TT  Coupé S line competition od dawna fascynuje sportową stylistyką i dynamicznymi właściwościami jezdnymi. Teraz, wszystkie te cechy jego charakteru są wyraźnie podkreślone w specjalnej edycji – S line competition. Osłona chłodnicy singleframe, „blade” z przodu pojazdu, obudowy lusterek zewnętrznych oraz dyfuzor mają kolor błyszczącej czerni – to wzmacnia efektowny, mocny wygląd samochodu. Sportowy charakter ma też błyszczący czernią regulowany, tylny spojler. Osłony końcówek rur układu wydechowego są w kolorze czarnego chromu.

Sportowe zawieszenie o sztywnym zestrojeniu amortyzatorów sprawia, że TT S line competition jest zawieszone dziesięć milimetrów niżej niż wersja bazowa modelu TT. Seryjnie montowany system wyboru dynamiki jazdy Audi drive podnosi dynamikę jazdy, jeśli tylko kierowca o tym zdecyduje. Prowadzący pojazd może zmieniać charakterystykę jazdy w trybach auto, comfort, dynamic, efficiency oraz indywidual.

Model specjalny wyposażony jest w 19-calowe, pięcioramienne, błyszczące czernią felgi, na które założono opony w rozmiarze 245/35. Za kołami wyraźnie widać pomalowane na czerwono zaciski hamulcowe. Samochód może być polakierowany na jeden z następujacych kolorów: biały Gletscher, szary Nano, czerwony Tango lub nowy dla serii TT, błękitny Ara. Składany dach modelu TT Roadster S line competition jest czarny.

Sportowe fotele S, z wytłaczanym na oparciach wzorem, są symbolem dynamicznego charakteru TT S line competition. Ich zwieńczone mocnymi konturami boki – na życzenie ustawiane – dają kierowcy i pasażerowi optymalne podparcie boczne. Elektrycznie regulowane podparcie odcinka lędźwiowego, należy do wyposażenia standardowego. Na spłaszczonej u dołu, trójramiennej, sportowej kierownicy S line, znajdziemy wielofunkcyjne przyciski łatwej i szybkiej obsługi nawigacji, mediów, telefonu i systemu dialogu słownego. Podobnie jak we wszystkich Audi TT, Audi virtual cockpit jest elementem wyposażenia seryjnego. Przy pomocy umieszczonego na kierownicy przycisku widoku „View” kierowca może przełączać pomiędzy trzema widokami ekranu kokpitu. Oprócz widoku klasycznego i widoku progresywnego, model specjalny oferuje ekran sportowy, w którym dominuje centralny obrotomierz z zintegrowanym wyświetlaczem prędkości.

Jeśli chodzi o kolory wnętrza i materiały w nim użyte, Audi stawia na wyważoną mieszankę sportu i elegancji. Fotele i podłokietniki w drzwiach pokryte są kombinacją skóry i Alcantary. Opcjonalne można wybrać skórę Feinnappa – w obydwu przypadkach w czerni. Szare szwy kontrastowe ozdabiają fotele, skórzaną kierownicę, drzwi oraz gałkę dźwigni zmiany biegów. Aplikacje dekoracyjne zrobiono z matowego, szczotkowanego aluminium. Wyloty powietrza, obręcz wokół konsoli środkowej i siedziska foteli utrzymane są w kolorze szarego chromu. Podobnie jak w modelu TTS, na powierzchni miękkiej, pokrytej piankowym tworzywem deski rozdzielczej, znajdziemy wytłoczoną strukturę w romboidalnym wzorze plastra miodu. Taka kombinacja daje wrażenie zaawansowanej techniki i sportu. Zagłębienia w kształcie rombów o głębokości dwóch dziesiątych milimetra, powstają w kilku etapach, w wyniku odpowiedniej obróbki laserem. Każde oczko jest precyzyjnie skierowane w stronę stylizowanych brzegów deski rozdzielczej. W ten sposób powstaje przejrzysty i linearny wzór. Dywaniki z czarną lamówką pochodzą z pakietu TTS.

Audi oferuje model specjalny TT S line competition w połączeniu z silnikiem 2.0 TFSI o mocy 230 KM. Ten przednionapędowy samochód dostępny jest z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów lub z automatyczną skrzynią biegów S tronic. Zamówić można również wersję z napędem na cztery koła quattro i z automatyczną skrzynią S tronic.

Exit mobile version