Prezentując nowego Lexusa LC 500 podczas Pebble Beach Concours d’Elegance, szef inżynierów LC Koji Sato poinformował, że dzięki trwającym wciąż pracom nad optymalizacją układu napędowego udało się zwiększyć osiągi jednostki napędowej.
Usprawnienia wprowadzone w układzie dolotowym i wydechowym pięciolitrowego, wolnossącego silnika V8 pozwoliły uzyskać moc 477,5 KM i maksymalny moment obrotowy 540 Nm. Samochód, który jeszcze w tym tygodniu można zobaczyć na przedpremierowych pokazach w polskich salonach firmy, zyskuje dzięki temu jeszcze większą dynamikę.
Nowe flagowe coupé japońskiego producenta samochodów luksusowych, zbudowane w oparciu o nową platformę GA-L, będzie dostępne w dwóch wersjach napędu. Model LC 500 ma współpracujący z nową, 10-biegową przekładnią automatyczną pięciolitrowy, benzynowy silnik V8. Lexus LC 500h napędzany jest nową, hybrydową jednostką napędową Multi Stage Hybrid System, z 3,5-litrowym silnikiem V6. Lexus LC trafi do salonów sprzedaży wiosną przyszłego roku.